مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 10:052020-07-22اجتماعي

فارس من| مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راه طرقبه شاندیز نیست


رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای طرقبه شاندیز گفت: مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راهی و حمل ونقل جاده ای طرقبه شاندیز نیست و ما تعهدی نسبت به آن نداریم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از طرقبه شاندیز، مخاطبان در را ثبت کرده و درخواست پیگیری آن را داشته اند.

رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای طرقبه شاندیز در گفت وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: این راه جزو شبکه راهی ما نیست، روستای چاهشک از سمت جاده چناران راه دسترسی دارد که ما متولی آن هستیم و سال های قبل نیز قیر مورد نیاز برای روکش آسفالت این راه به دهیاری روستای چاهشک داده شده و حتی تا بلوار ورودی جاده چناران که متولی آن راهداری است، آسفالت شده و هم اکنون وضعیت این جاده مناسب است و مشکلی ندارد.

عباس توسلیان با تاکید بر اینکه راه ارتباطی مسیر الهیه به انتهای چاهشک به بخش ما مربوط نیست، تصریح کرد: این راه ساخته شده و متولی ندارد و مثل این راه دسترسی راه های زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که حتی بعضی اوقات یک روستا ممکن است 10 راه دسترسی داشته باشد.

  وی افزود: امکان دارد در هر جایی از مناطق راه یا جاده ای کشیده شده باشد که این موضوع دلیل بر این نیست که هر راه یا جاده ای کشیده می شود، متولی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راه طرقبه شاندیز نیست

فارس من| مسیر الهیه به انتهای روستای چاهشک، جزو شبکه راه طرقبه شاندیز نیست